REKLAMACJE:

1.  W przypadku otrzymania niewłaściwego lub wadliwego towaru lub niekompletnego zamówienia prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: pracownia@myszowo.pl

2. W mailu klient musi podać kilka informacji:

- numer zamówienia (zgodnie z korespondencją mailową w czasie realizacji zamówienia)

- dokładny opis reklamacji oraz zdjęcia wadliwego elementu lub całego produktu

- opcjonalnie sposób rozwiązania problemu

ZWROTY:

 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli klient złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz wyśle go na adres e-mail: pracownia@myszowo.pl i odeśle  towar na adres:

Barbara Andryszczak „myszowo.pl”

ul. Piastowska 21 B

32-660 Chełmek

w terminie nie przekraczającym 14 dni od dnia otrzymania towaru w nienaruszonym stanie.

4. Towar powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, z przypiętymi metkami i nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

5. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi klient.

6. Jeżeli zwrócony towar spełnia wymagania określone w pkt. 2, 3 oraz 4  (zastrzegamy 3 dni na sprawdzenie wymagań) w terminie 7 dni zwracamy zapłaconą kwotę za towar wraz z najtańszymi dostępnymi kosztami przesyłki (nawet jeżeli wybrany koszt wysyłki przez klienta jest wyższy) na podany przez klienta rachunek bankowy.

7. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zamawiając towar ze standardowej oferty.

Wszelkie niestandardowe modyfikacje pod klienta (zmieniające kształt, wielkość lub rodzaj materiału) oraz produkty na zamówienie, personalizowane  (hafty lub naszywki) nie podlegają prawu odstąpienia od umowy.