Regulamin sklepu internetowego myszowo.pl:

I. INFORMACJE OGÓLNE: 

Właścicielem sklepu internetowego www.myszowo.pl jest Barbara Andryszczak, prowadząca działalność gospodarczą:

Barbara Andryszczak „Myszowo.pl” z siedzibą w Chełmku.

ADRES: ul. Piastowska 21B, 32-660 Chełmek

tel.: 792-902-242

e-mail: pracownia@myszowo.pl

NIP: 5492299503 

w dalszej części zwana "Sprzedawcą"

Regulamin określa zasady funkcjonowania Sklepu, zasady sprzedaży prezentowanych w nim produktów (zwane dalej: „Produktami”), a także prawa i obowiązki Klientów oraz prawa i obowiązki myszowo.pl, jako podmiotu prowadzącego Sklep. 

Każda osoba, dokonująca zakupów poprzez sklep internetowy myszowo.pl (zwana dalej: „Klientem”) ma obowiązek zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu przed przystąpieniem do zakupów, a ich dokonanie jest równoznaczne z akceptacją przedstawionego regulaminu.

Regulamin został sporządzony w oparciu o polskie przepisy prawa. 

myszowo.pl zastrzega sobie prawo do prezentowania treści oraz reklam promujących swoje produkty oraz produkty osób trzecich.

W przypadku zawarcia przez myszowo.pl umowy z Klientem (konsumentem w rozumieniu Kodeksu cywilnego) posiadającym miejsce stałego pobytu poza Rzeczpospolitą Polską, prawem właściwym jest prawo polskie.

II. OFERTA:

1. Produkty prezentowane w sklepie są wytwarzane ręcznie, dlatego poszczególne produkty mogą nieznacznie różnić się między sobą np.:

- rozmieszczeniem poszczególnych elementów na produkcie co jest związane z zadrukowaniem wzoru na tkaninie, z której został stworzony

- kolorystyką – w przypadku kolorowych dzianin, sznurków bawełnianych oraz włóczek istnieje prawdopodobieństwo nieznacznej różnicy kolorów z poszczególnych partii produktu zamawianych u producenta, dlatego składając kolejne zamówienia istnieje prawdopodobieństwo różnicy w odcieniach

- nieznacznymi różnicami wynikającymi z produkcji ręcznej, co nadaje naszym produktom unikatowy wygląd

2. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta i opisy przedstawiały realny wygląd sprzedawanych produktów, jednak czasami możemy wprowadzić drobne elementy, które będą nieznacznie różnić się od prezentowanych na zdjęciach (kolor napów, sznurków, gumy, miejsce umieszczenia lub kolor metki, kolor nitki).

3. Wszystkie sprzedawane produkty są nowe bez względu na to czy pochodzą z ogólnej oferty, zostały wykonane na indywidualne zamówienie, czy zostały przecenione.

4. Cennik za oferowane produkty jest uzależniony od cen producentów materiałów, w przypadku znacznej różnicy między partiami, zastrzegamy prawo podniesienia cen, co nie dotyczy opłaconych już zamówień. Cena za dany produkt jest uzależniona od rozmiaru (zużycie materiałów), przy większych rozmiarach zastrzegamy sobie prawo podniesienia cen.

5. Ceny produktów nie zawierają kosztów wysyłki, które należy doliczyć wybierając sposób dostawy (szczegóły w zakładce „wysyłka”).

III. ZAMÓWIENIA:

1. Warunkiem dokonania zakupów w sklepie internetowym myszowo.pl jest złożenie oraz opłacenie zamówienia przez klienta (wypełniając wszystkie pola formularza zamówienia oraz opłacając go i wysyłając do nas drogą elektroniczną, za pomocą dostępnych na stronie internetowej narzędzi.

2. Aby dokonać zakupów na naszej stronie klient podaje dane osobowe niezbędne do realizacji i wysyłki zamówienia:

- osoba prywatna: imię i nazwisko, adres do wysyłki, adres e-mail (do śledzenia postępów realizacji zamówienia oraz wysyłki), numer telefonu do kontaktu

- firma: pełna nazwa firmy, adres siedziby firmy (do faktury), NIP, imię i nazwisko osoby składającej zamówienie, telefon kontaktowy, adres mail, adres do wysyłki (jeżeli jest inny niż firmowy)

3. W każdym dowolnym momencie klient ma możliwość włączyć lub wyłączyć korzystanie przez myszowo.pl z plików „cookies” poprzez wprowadzenie odpowiednich ustawień w swojej przeglądarce internetowej. Pliki „cookies” są wykorzystywane przez myszowo.pl w celu ułatwienia korzystania ze sklepu internetowego.

4. myszowo.pl przystępuje do realizacji zamówienia po opłaceniu  i zaksięgowaniu pełnej kwoty zamówienia na naszym rachunku bankowym: Pekao S.A.: 90 1240 4155 1111 0010 7495 1904 zgodnie z kolejnością składania i opłacenia zamówień na naszej stronie, o czym będziemy na bieżąco informować klienta na podany podczas zamówienia mail.

5. Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od rodzaju zamówionego towaru i wynosi:

- do 3 dni roboczych – towar dostępny od ręki

-do 14 dni roboczych – gdy co najmniej jeden z zamówionych produktów jest dostępny na zamówienie 

6. Dokładamy wszelkich starań, aby towar był wysyłany do klienta jak najszybciej, jednak zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia tego terminu w wyjątkowych sytuacjach np. gdy jest problem z dostępnością danego materiału lub w okresach większych świąt kalendarzowych, o czym niezwłocznie będziemy informować klienta.

W przypadku wydłużenia terminu realizacji klient ma prawo do decyzji, dotyczącej zamówienia i może:

- anulować całe zamówienie (wtedy zwracamy całą kwotę wpłaconą na nasze konto)

- wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia (wybrać tylko te produkty, których termin realizacji jest zgodny z pkt.5) i zrezygnować z produktów o wydłużonym terminie realizacji (wtedy zwracamy kwotę o równowartości anulowanych produktów)

- wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia.

IV. PŁATNOŚCI:

1. Przelew natychmiastowy– płatność za pośrednictwem systemu Przelewy24. Otrzymujemy pieniądze od razu i przystępujemy do realizacji.

2. Standardowy przelew bankowy na konto i przystępujemy do realizacji po wpłynięciu pieniędzy na nasze konto:

Barbara Andryszczak „myszowo.pl”

ul. Piastowska 21 B

32-660 Chełmek

Pekao S.A.: 90 1240 4155 1111 0010 7495 1904

IBAN: PL 90 1240 4155 1111 0010 7495 1904

3. Płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym.

Na kwotę do zapłaty składają się: suma poszczególnych zakupionych produktów oraz koszty wysyłki (przy odbiorze osobistym koszty wysyłki wynoszą 0 zł).

W przypadku wystąpienia zwrotu środków, przelew zostanie zrobiony na wskazane przez klienta konto.

Nie wysyłamy towaru za pobraniem.

V. WYSYŁKA:

1. Zamówione towary będą dostarczone za pomocą wybranej przez klienta firmy,a  ich kwota będzie stała i będzie wynosić:

- Kurier DHL 18 zł

- Paczkomat Inpost 12 zł

- odbiór osobisty 0 zł (Chełmek, ul. Piastowska 21B) – po wcześniejszym ustaleniu terminu odbioru pod nr telefonu 792-902-242

2. Pakujemy towar w foliowe koszulki lub kartonowe pudełka, tak aby maksymalnie zabezpieczyć towar przed uszkodzeniem w czasie transportu, do paczki zawsze dołączamy rachunek lub fakturę (zgodnie z formularzem zamówienia).

3. W przypadku uszkodzenia przesyłki klient zobowiązany jest do wypełnienia formularza reklamacji w obecności kuriera, co jest podstawą do roszczeń z firmą kurierską.

4. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za nieodebranie przesyłki w wyznaczonym terminie, z powodu nieobecności adresata lub podania błędnych danych adresowych. W takim przypadku klient ponosi koszty związane z ponowną wysyłką towaru.

VI. REKLAMACJE:

1.  W przypadku otrzymania niewłaściwego lub wadliwego towaru lub niekompletnego zamówienia prosimy o zgłoszenie reklamacji na adres mailowy: pracownia@myszowo.pl

2. W mailu klient musi podać kilka informacji:

- numer zamówienia (zgodnie z korespondencją mailową w czasie realizacji zamówienia)

- dokładny opis reklamacji oraz zdjęcia wadliwego elementu lub całego produktu

- opcjonalnie sposób rozwiązania problemu

VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY:

 1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów Klient ma prawo odstąpienia od umowy. 

2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli klient złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz wyśle go na adres e-mail: pracownia@myszowo.pl i odeśle  towar na adres:

Barbara Andryszczak „myszowo.pl”

ul. Piastowska 21 B

32-660 Chełmek

w terminie nie przekraczającym 14 dni od dnia otrzymania towaru w nienaruszonym stanie.

4. Towar powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, z przypiętymi metkami i nie może nosić żadnych śladów użytkowania.

5. Koszty przesyłki zwracanego towaru ponosi klient.

6. Jeżeli zwrócony towar spełnia wymagania określone w pkt. 2, 3 oraz 4  (zastrzegamy 3 dni na sprawdzenie wymagań) w terminie 7 dni zwracamy zapłaconą kwotę za towar wraz z najtańszymi dostępnymi kosztami przesyłki (nawet jeżeli wybrany koszt wysyłki przez klienta jest wyższy) na podany przez klienta rachunek bankowy.

7. Klient ma prawo do odstąpienia od umowy zamawiając towar ze standardowej oferty.

Wszelkie niestandardowe modyfikacje pod klienta (zmieniające kształt, wielkość lub rodzaj materiału) oraz produkty na zamówienie, personalizowane  (hafty lub naszywki) nie podlegają prawu odstąpienia od umowy. 

Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją regulaminu. 

Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie.

Życzymy miłych zakupów i zachęcamy do kontaktu z nami w celu usprawnienia działania sklepu.